Äntligen !!!

Äntligen fredag fullt ös har det vart på jobbet idag alltid lika skojigt :)..Efter jobbet packade jag ihop mellis saker, hon ska till denice idag istället,Denice ringde och frågade om hon ville så kunde hon komma idag och vara där hela helgen vilket melli absolut ville :) .Åker ikväll såå kommer inte blogga nått i helgen men berättar allt skoj som hänt.Blev thai mat till middag idag såå gott har kollat idol säger bara heja kevin tycker han ska vinna hela idol .Sitter här nu och väntar på att tina och dom ska hämta upp mig men det e ett tag kvar såå har försökt sova lite men det gick ju inge vidare.Om jag känner mig själv rätt såå kommer jag inte somna och kommer säkert va vaken hela bil resan och sen imorgon när vi e framme såå har man inte sovit en blund och kommer vara svin trött istället ..Basse och jerry kom för en stund sen just nu dricker basse och robin bärs och kastar pil jerry drog precis och själv sitter man och glor tv och sitter vi datan..

Jo fick veta att min kära vän tina  och hennes robin ska ha bebis e jätte glad för er skull grattis!!!!!


Ha en trevlig helg !!

kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Abow fett tråkigt!

2008-12-11 @ 20:38:39
Postat av: patricia sundberg

Det tycker inte jag :)

2008-12-11 @ 20:46:47
URL: http://patriciasundberpena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0