Bakis !!!

Säger bara vilken helg det har varit  festat två dagar i rad fy fan!!!
Fredas va det julbord med jobbet det va trevligt kommer inte igåg såå mycket mer sen men man har fått hört i efter hand ringde över patricia  såå hon kom och fortsatte att festa med oss hemma.
Igår Lördag vaknade man med bowlingklot till skalle men det va bara att bita ihop och piggna till sen röra sig till östberga hem till mamma vi firade henne åt lite tårta hon fyller år imorgon men efter som nina ,linda kom såå gjorde vi det igår istället.Sen kom robin och basse och hämtade mig vi åkte hem jag fixade mig och ringde patricia  hon kom över sen var festen igång igen vi va bjudna på iflyttnings fest hos björn och fiffi  i hökarängen hade tänkt ta det lungt med alkoholen men nää såå vart det inte.Det va skoj körde lite rock band sjukt svårt va det att spela på trummorna men van ändå haha sen åkte jag robin ,patricia och basse hem till oss och fortsatte att kröka basse och patricia sov kvar .

Imorse vaknade jag av att jag vart helt bländad av solen och att jag mådde skit orkade inte gå upp men det va baara att ta sig i kragen.basse drog på morgonen patricia åkte hem nyss har städat hela huset och tvättat duktig man e da :) sen har patricia hjälpt mig att slå in alla julklappar och det va en del .Mellina ville vara kvar hos mormor  (min mamma ) till imorgon såå då får hon det .Melika ringde och ville att jag skulle komma och baka lusse bullar med henne hade vart skoj men pallar inte.Börjar kl nio imorgon såå det känns skönt men kommer nog va död imorgon på jobbet .

Nu e det bara två arbetsdagar kvar sen e man ledig skönt ska fixa granen imorgon när melli kommit hem såå hon får vara med.

Gud ska inte dricka på ett tag nu men såå säger man alltid hahha

Ska glo tv nu  kram !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0