Bättre !!

Idag när jag vaknade såå mådde jag mycket bättre ingen yrsel och inget illa mående såå det e skönt :)
har städat lite och fixat hittade min sladd till kameran såå nu kan man lägga in bilder igen .Robin jobbar själv har man lång ledigt til 7 jan såå det e skönt få se va man hittar på idag men tror nog jag tar det lungt .Väntar på att mitt kort ska börja funka det sätts på under dagen någon gång har skaffat abonemang äntligen men ville ha kavr mitt nr såå då skulle det ta några dagar innan det jag skulle börja använda det .försökt hitta en bild på min lur e såå nöjd med den men fick ta kort själv på den för hittade ingen jag kunde lägga upp.

Vad Tycks ???


Just nu väntar jag på att karln ska komma hem blir lång tråkigt när han inte e hemma plus att mellina e hos sin kompis tess och leker  väntar fortfarande på att sim kortet ska aktiveras men nää inte än tydligen :( 
hade tänkt åkt till farsta men  får bli imorgon kankse bättre att ta det lungt bara .Ska göra ungs stekt falukorv mm såå gott med mos till hade jag tänkt blir tyvärr ingen hemmagjord mos utan pulver mos men det  duger det me .pratade med min kära syster och saa att hon ska säga till pappa att jag har bokat in att vi ska få komma och äta completos mm såå gott det va länge sen  Nää nu ska jag fortsätta att kolla tv.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0