Begravning :(

God morgon !!
har nyss vaknat och gjort ordning melli hon sitter och äter frukost och kollar julkalendern.Själv e jag inte direkt hungrig såå skippar frullen idag tror jag . Robin kör melli till skolan idag såå jag slipper hålla på stressa det känns skönt för det e ändå en liten bit till skolan .Ska möta challe kl tio i tio han hämtar mig i högdalen sen hämtar vi upp mira och patrik ska på begravning kl elva känns tungt hade lite svårt att somna igår .

Dagens klädsel blir svart kläning och svarta leggings och svarta stövlar !!!
Ingen ide att sminka sig heller hade tänkt ta på mig lite mascara men skippar nog det man har ingen lust att vara helt svart runt ögonen.Ska hoppa in i en dusch nu .

Det va en fin begravning  många som va där för att ta farväl det va tufft att se kistan och fotot som stod på kistan :(
Sen åkte vi och fick i oss lite lunch jag ,mira,patrik och challe  sen släppte vi av patrik hemma och åkte till farsta möte upp denice hon hade haft tindra sen åkte vi hem till mira ett tag kollade på valparna dom har vuxit men va lika söta åhh man vill ju bara ta med dom hem. Mellina hade med sig sin kompis kim hem såå dom leker och har sig .Till middag blev det chili con carne det va melli som beställde det.Pratade med melika va ett tag sen man träffa henne saknar henne faktist .. Robin står och målar listerna såå det stinker blää just nu.

Imorgon e det  jobb som vanligt sen efter jobbet ska vi vara hemma hos robins föräldrar och julbaka det ska bli skoj 

Kram !!!

Kommentarer
Postat av: challe

Hmm tänkte skriva ett par rader..=)

Det var en väldigt tung dag som bestod av rikards bgravning..=( Jag mina 2 syskon o patricia var på plats bla. Det var en väldigt fin stund men oxå väldigt jobbig. Men man måste kämpa vidare hur tungt livet är och hur jobbet de än är för stunden. Mitt mottot har alldtid varit här i livet lev dagen som det vore den sissta för you never now. Lifes goes on

2008-12-16 @ 21:40:19
Postat av: Anonym

beklagar sorgen:/

2008-12-16 @ 21:44:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0