Då va det ännu en söndag !!

Idag fick man sov morgon det va skönt det för karln kom hem runt fyra och då vaknade jag men kunde somna om lika fort .
Har fixat lite här hemma på dan sen har jag spelat lite spel med melli och robin vi spelade ett Geni i familjen som melli fick när hon fyllde år  det va massa frågor med olika kategorier från 7-10 år såå det va ju lätt  och vinnaren blev ju robin såå klart.
Sen va det dax att åka med melli till simskolan det va avslutning idag skönt det hon va super duktig som vanligt  alltid lika stolt över henne :)  sen kom robin och hämtade oss jag fick övningsköra hem  det va såå skoj hihihi  sen va det bara att börja med middagen .Såå nu e man mätt och belåten sitter och kollar sanningens ögonblick  fattar inte att vissa vågar vara med som när det e killar som har flickvänner som får reda på massa tycker nästan synd om dom fy  skulle inte vilja vara med även om jag litar på min karl såå vet man aldrig va man kan få reda på.

Snackade med mira på msn hon skickade en länk www.krimenellt.com tror jag den hette vart såå upprörd där kunde man läsa om förövare som gjort massa hemska saker och va dom fick för dom fattar inte detta samhälle om man utsätter små barn för övergrepp ja dåå får man knappt något straff alls men om du har knark på dig ja då jävlar dåå får man hur många år som helst  helt sjukt fy fan !!!

vill passa på att säga sorry för att det inte vart såå mycket bilder  nu på senaste men det e nämligen såå att jag hittar inte min sladd såå kan inte lägga in några bilder men ska göra det så fort jag hittat den :)

Nu ska jag göra mig i ordning  för natten för imorgon e det jobb !!

Natti Natti på er  kram !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0