Desperat kväll hos emma !!

Igår va det jobbet som vanlig va jätte lungt ...efter jobbet gick jag och emma och handla lite ,Sen beställde vi pizza till middag från pizzahous sååå grymt gooa  vart såå mätt efter pizza såå jag mådde illa men ändå såå tryckte man i sig efter rätt som va svin god ojojoj livsfarligt det va. capuchino mouse  hette det eller nått liknade men gott va det  sen va emma tvungen att röja lite hemma såå jag satt och jäste i soffan och kolla  SOS familj  va säger man vilka jävla ungar vete fan va jag hade gjort om melli hade betet sig som en jävla unge ..Sen lite innan desperat började kom sara in och drack lite glögg med oss åhh det e såå gott med glögg :) ska läggain lite bilder men den bärbara datan ville inte funka igår såå jag sitter vid robins nu hihihih .Åhh det va sjukt bra igår på desperat längtar tills nästa vecka redan . Sen när det  va slut va det  bara att bege sig hemåt  Vaa såå trött när jag kom hem  ......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0