Fint fint !!!

I dag va det jobb som vanligt nästan alla ungar va tlbx nu såå det va fullt ös med andra ord ..Äntligen funkar internet har inte haft  det på några dar.Efter jobbet åkte jag till salongen där angelika va hon klippte upp håret och såå fixade vi sne lugg vart jätte nöjd :) tyvärr har jag inte laddat kameran såå har inga bilder just nu :(.Nä men jag vart  jätte nöjd det ända e min jävla virvel som jag har som fackar lite för min lugg men med plattång,vax,spray såå ska det funka.

Ikväll e det Fringe längtar redan såå bra !!!

Va aldrig hos mira igår hon va tvungen att hjälpa sin kära mor men vi får ses någon annan dag .

Imorgon åker man har längtat såååå mycket  säger bara ULLARED HERE I COME !!!!!
dåå blir det shopping och kröka hihi kommer hem på söndag,vi har hyrt stuga såå det blir såå kul ..
Melli ska ha myskväll med robin imorgon när jag e borta såå det e skoj på lördag ska hon sova hos denice såå det blir ju skoj då med för dom ska hem till mira för hon e barnvakt..

Nää nu ska jag plugga teori sen dricka lite glögg med robin :)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0