Gott Gott

Godmorgon !
Just nu sitter jag här ny vaken och tänker va jag ska ha på mig ikväll när vi ska på julbord hmm kommer nog på nått .Har packat ner mellis saker hon ska ha med sig ,hon åker till mormor idag .Idag e det avslutning i skolan det har hon sett fram emot själv har jag om man inte räknar idag såå e det två arbetsdagar kvar sen e det lov för mig med yes !!!
Mellina kommer vara med mig på jobbet dom två dagarna hon vill det själv ,Fan nu ska jag gnälla igen,känner mig inte bekväm med färgen jag har på mina naglar såå nu har jag gnällt av mig lite. Nää börjar bli lite stressigt nu .

Just nu sitter jag här med patricia,tommy och robin  och spelar en grek !
Dagens julbord var såå underbar  det var jättegott  med julmat plus att jus nu e ja s¨¨ jävla dragen har druckit  för många shots vi hamnade på en iränsk pub i gamla stan  vart lite för mycket där 

Natti Natti patricia har fått hjälpa mig kan inte ens skriva hahahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0