Måndag !!!

Då va det slut på helgen och det roliga hehe nää men tlbx till det verkliga .Just nu sitter jag och äter lite frukost för en gångs skull,det blev mannagryns gröt åhh va det e gott !! mellina fick en skink macka,för den damen e inte såå förtjust i gröt tråkigt nog. Just nu sitter hon och väntar in julkalendern och nu börjar den :).Nää nu ska jag fixa mig såå man e ser lite pigg ut när man kommer till jobbet får se hur det går idag med alla barn jag har haft väldigt ont i ryggen sen i lördas såå vi får se.

Nu har man äntligen kommit hem från jobbet har kännts som en lång dag men denhar vart okej vi va uppe i kyrkan med barnen och lyssnade på deras jul berättelse om jesus sen fick vi sjunga lite jul sånger .Sen har vi lekt och busat med ungarna,julpysslat och puzzlat men ialla fall nu e jag hemma kollade posten vart super glad äntligen har jag fått mellis skolfoton som hon tog i september liksom men men hon vart så SÖT !!!
Börjar bli lite hungrig nu det blir antagligen pizza eller kebab till middag idag alltid lika gott med skräpmat melli e hemma hos sin kompis kim och leker ska hämta henne senare ..

Imorgon e det begravning kl elva har inte bestämt med mira än vart vi ska mötas eller såå men e ledig från jobbet imorgon ingela tänkte att det va lika bra såå !! Kommer nog vara sjukt med folk efter som rikard va en sån omtyckt kille tycker synd om hans barn lider med dom :( nää nu ska jag slänga in lite tvätt i maskinen sen ska jag tjata på min karl att ja e hungrig !!

Det blev en oxfile pizza gott gott sen fick jag köra när vi skulle hämta melli det va kul och  jag blev god känd av karln hihi.
Det e en dokumentär på femman om världens minsta barn vet inte riktigt va jag ska säga ger  all credit till flickan i dokumentären !!

Nu e det bara att vänta in prison break ,Nä nu ska jag vara lite social mot min karl

kram !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0