Måndag !!!

Då va det slut på helgen .I natt sov jag riktigt bra men va lite för trött för att gå upp imorse men det va bara att ta sig i kragen .Det va lungt på jobbet idag massa barn borta många sjuka såå det a lungt vi va i parken en stund sen gick vi hem och åt lunch,Sen drog jag till bilskolan och gick igenom lite om hur vi ska göra med teorin efter som jag har såå svårt med den och vi kom fram till att  det bästa vore om jag fick göra det muntligt och sen att vi går igenom teorin med bilder och mindre text ,Tror det kanske e bättre  och att det får ta den tid det tar helt enkelt :).När jag kom hem  hade robin satt upp ljusslingan på balkongen såå fin det blev  sen har jag kollat tv  och fixat lite ...Vi kom hem för en liten stund sen vi hämtade melli hon följde med sin klasskompis kim hem efter skolan såå hon har vart där .

Väntar in prison break och såå har jag bokat tid hos angelica på torsdag kl fem ska hon få klippa mig hon jobbar nämligen i salongen denna vecka såå det blir bra !!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0