sorry sorry !!!

För låt om jag inte bloggat på ett tag nu men har haft en hel del för mig .Kan börja med att säga att julen va bra fick massa fina paket och åt god mat såå den vart lyckad vi va hemma hos oss iår .Sen har jag vart med mira var och shoppat lite nu när det e rea skaffat mig en ny telefon sonny ericsson walkman w980 e super nöjd med den.

Fredas : va jag med mira en stund i farsta  shoppade lite sen på kvällen va vi hos robins förädrar  och åt god mat kolla tv och bara tog det lungt !

I går Lördag  vaknade jag med yrsel som inte ville gåå över det värsta ja vart med omm skit läskigt började spy och grejer såå ringde vårdguiden dom sa att jag skulle åka in såå robin och melli körde mig till sös  sen skickade jag hem dom ville inte att melli skulle behöva vara med hon va redan tillräckligt  orolig för mig kunde inte ens gå  fy sen låg man där och väntade såå trist och jobbigt fom tog massa prover stack mig som bara den ställde massa frågor om propp i familjen hjärtinfarkt men inget jag behövde oroa mig för .Det dom kom fram till va att i örat såå sitter det små kristaller och tydligen såå hade dom lossnat och det rubbar balans sinnet  och man måste skaka ut dom inge kul. fick ligga där med dropp och skit  men fick åka hem fram emot kvällen skönt det men skulle åka in om det  inte vart bätttre låg hela kvällen i soffan och glode på djurkyrkogården fy fan den e hemsk !!

Ida när ja vaknade kännde jag mig bättre men e fortfarande lite yr och illa mående men måste ta det lungt och jag mitt dumma fan skulle börja städa och fixa men det va bara att ge upp för jag började må dåligt såånu sitter jag och kollar tv och har försökt lägga in musik på luren men det funkar inte fattar ingenting  robin får hjälpa mig när han kommer hem !
Han och mellina e och åker skridskor  såå det e skoj för dom :)

Får se va dagen bjuder på idag  blir lungt för min del kram

Kommentarer
Postat av: patricia

Hoppas du blir bättre!

2008-12-28 @ 14:29:51
URL: http://totalsatisfaction.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0