Tiiiissssdag

Idag hade jag ställt klockan på alarm såå man vaknade i vettig tid .Möte upp patricia och hennes polare alexandra i liljeholmen sen begav vi oss till skärholmen skojar inte om det va mycket folk fy fan .Vi käkade lunch för min del blev det indiskt mm sååå gott det va, melli tog pasta med köttfärsås vart propp mätt :).Sen gick vi runt lite fixade nya linser för tre månader ,sen e det dags för nya linser och en ny synundersökning tror nog att min syn blivit lite sämre men men .Sen satt vi på Se banken i hundra timmar för patricia skulle sätta in pengar såå det tog ett tag .Melli va rolig hon hade med sig sina julklapps pengar ifall hon skulle handla nått såå medans jag väntade i kö på att få hjälp inne på blic såå va hon utan för med patricia och alexandra dom vart stoppade av nån som sålde platt tångar såå han visade på patricia hur bra den va och gjorde nån lock i hennes hår sen kommer melli och säger mamma titta den där killen gjorde en lock i mitt hår och han gör hela håret men det kostar bara sju hundra kronor ja vill göra det jag har ju mina pengar hahaha Blev ett nej direkt sa det att dåå har hon inga pengar kvar plus att jag kan fixa hennes hår med min platt tång men dåå vart det själv klart sura miner ALDRIG att hon skulle få pröjsa såå mycket för att locka håret NO WAY !!!!

Mellina har gått hem till nicklas hennes kompis våran granne hon skulle spela guitar hero med han sen skull hon äta middag där skoj för henne .

Imorgon e det nyår !!!
blir lungt har inte planerat nått robin har jouren på dan sen jobbar han dan eftter plus att jag måste ta det lungt .Men vi kanske drar över till några vänner som och så e våra grannar men vi får se :)

Nä nu börjar magen skrika efter mat !!

Nu e man mättoch belåten sen ringde mimmi och sa sätt på kaffe hej då hihi
såå hon och robban och lilla james kom på en kopp kaffe satt och snackade lite skit och om hur vi ska palnera våran sommar tillsammans blir kanske en res till spanien robbans farsa har ju två hus där såå det skulle vara en toppen semester 
pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0