Torsdag !!!

God morgon !!!
Fy fa trött jag har varit nu på morgonen idag ville jag verkligen inte gå upp sängen .Konstigt det för jag brukar i vanliga fall vara morgon pigg vaknar alltid tidigt annars hmm. Idag börjar man kl 08:00 såå kommer väl få springa till jobbet sen .Gud vill ta körkortet såå man köra bil dom dagar det e stressigt ,Körde faktist hem från robins föräldrar det gick jätte bra och det känns som jag inte gjort nått annat hihi jaaa idag ska man fixa naglarna undrar va jag ska ha för färg? om jag bara ska köra som jag brukar lite vitt eller om jag ska ta nått annat det får vi se nu måste jag fixa och hjälpa melli .

Kom hem nyss har vart och fixat naglarna det vart rött glitter blandat  med guld vet det låter för taskigt  och inte såå himla nöjd med det  det va jastin som rekomenderarde det när jag sa att jag vill ha nått som passar med julen  och har lite svårt för rött på naglarna såå dåå tyckte hon jag skulle ha det på tipparna  Robin tyckte det va jätte fint menmen fick en tid på nyår om jag vill ta bort det och inte står ut längre hihi va gnällig man kan va da !!!. Vi hade julbord för ungarna på dagis säger bara att jag åt inte ens mycket men vart sååå mätt såå jag nästan spydde kunde fan inte röra mig på typ två  timmar det va kämpigt hehe men det va såå gott .Imorgon ska man på julbord med jobbet på blå porten på djurgården robin ska med och såå såå det e mysigt melli åker till mamma (mormor) ,hon har avslutning i skolan imorgon se e det jullov jiippiiii

Undrar om det e nått bra på tv ikväll hmm ?

Nä ska ta och äta lite nu.

  Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0