Trött Trött!!!

Godmorgon hoppas alla har sovit gott!!
Själv hade jag jätte svårt att somna igår såå typiskt för jag va såå trött och hade världens huvudvärk .Låg och kollade på titanic den e ju såå bra en utav dom bästa filmer som gjorts eller ??.Mellina har precis kollat klart julkalendern fattar ingenting av den fast har ju inte sett såå mycket ..Vi båda börjar kl nio såå det blir förmodligen ingen stress morgon skönt det .Få se va dagen bjuder på när man e så seg som jag e just nu hehe .Stänger på jobbet idag och efter det ska vi vara hemma hos robins förädrar och julbaka till julafton det ska bli skoj mellina ser fram emot det hihi.

Nu kom man precis hem det va mycket trevligt  vi gjorde lite jul godis och lite annat melli gjorde ett jätte fint pepparkas hus som jag fotat lägger in bild på det  sen ..Nu har jag sagt natti natti till melli ..Bara fyra arbetsdagar kvar sen e man ledig jiiippiii längtar nu som fan !!! Nää ska gloo lite tv nu e sjukt trött såå hoppas man kan komma i säng en vettig tid för engångs skull men Naee det blir nog icke såå ..Imorgon har vi julbord för barnen det ska bli gott sen efter jobbet ska jag till jastin och fixa mina naglar dom har växt som bara den  måste korta ner dom petar nästan ut ögat när man ska ta ut linserna hehe.

Säger natti natti kram !!

Kommentarer
Postat av: Patricia

Hörru damen,jag kommer ner till Sthlm den här veckan,antagligen på freitag! :)

2008-12-17 @ 15:39:44
URL: http://totalsatisfaction.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0