Fredag !!!!

Äntligen fredag !! haft en bra dag på jobbet ganska lugn slutade fyra såå det va skönt hämtade melli sen handlae vi lite sen åkte vi hem .Lämnade melli hos camilla hon skulle sova där i natt...jag och robin lagade en god middag och kollade idol ! såå nu har vi kollat på step-brothers fy fan vilken rolig film will farell e ju såå grymt bra och rolig skådis för er som inte sett den se den :)  vart en mysig kväll imorgon ska man jobba .Jobbar som ledsagare till min syster nina när dom e hos mamma varanan helg det e jätte skoj tycker jag :) såå nu hade jag tänkt spöa kudden såå man orkar med morgon dagen ska inte bara jobba utan vara barn vakt och såå !!! Hoppas det inte e lika svinigt kallt som idag .


God natt !!!!

kraamiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0