Ja va säger man !!

3 saker

Tre saker som skrämmer mig:
* Fötter fy har sån fotfobi
* När melli gör illa sig
* stora spindlar

Tre personer som får mig att skratta:
* robin (älskling)
* mellina
* sen finns det många fler som får mig att skratta

Tre saker jag älskar:
* Familjen
* Bebisar
* musik

Tre saker jag hatar:
* att vara trött
* vara sjuk
* sen finns det nog mer jag kan komma på

Tre saker som finns på mitt skrivbord:
* Har inget skrivbord

Tre saker jag gör just nu:
* Kollar på tv
* håller på med datan
* pratar med melli

Tre saker jag kan göra:
* blåsa bubblor
* städa
* äta massa onyttigt

Tre saker jag skulle vilja lära mig:
* bli smart
* sjunga
* Tatuera

Tre favorit rätter:
* fyra små rätter
* kyckling med cashew nötter
* tacos


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0