Lördag !!!

I natt eller rättare sagt kl fem imorse vart man väckt av ett fyllo till karl som klampar in och inte så diskret av sig hehe plus att jag hostade som fan i natt såå jag tog lite hos medecin som jag har såå jag fick sova .Möte upp min kära syster i högdalen hon och melli skulle på globen horse show sen hämtade mira upp mig hjälpte henne att flytta vi vi va hos hennes mamma ett tag sen va vi och käkade sen hämtade vi upp melli och lämnade henne hemma hon fick vara med robin,Sen åkte vi till willys en sväng sen hem till mira och packade upp och fixa tyvärr såå glömde jag kameran typiskt hade tänkt ta lite söta foton på valparna .

Imorgon e det kalas för mellis del dom blir 13 ungar såå det ska bli skoj :) få se om robin e med för han har bandy match ..Smsa med kalle igår va ett tag sen vi sågs vi bestämde att vi skulle ses i veckan saknar han :( ,Man skrattar alltid när man e med honom en såå skön kille hihi

Nu har jag kommit på en julklapp jag önskar mig en sing star skiva 80 s rock ballads  den verkar grym !!!!

Vill passa på att tacka ellinor för hjälpen med hur man ska göra om man vill lägga upp musik videos :)

Vill att ni lyssnar på den låt jag lagt upp med takida såå bra 

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0