Lördag !!!

Va underbart att vakna till snö  har längtat såå!!!! nu e den här hihi har börjat jul pynta lite kan inte vänta tills nästa söndag så jag har fixat lite när melli kom hem åkte vi till farsta köpte några julstjänor  sen en tårta  som jag tog med till mamma vi firade melli i förväg efter som hon inte kan komma på tisdag då melli fyller år. Mellina fick en liten present som hon önskat sig. va kul att träffa mina kära systrar idag hos min mor dom verkade må bra caroline miras mamma kom och lämnade tindra ska passa henne ett tag såå hon va med där  för ida miras hund skulle valpa och jag tar tindra mer än gärna :).Sen kom robin och viggo och hämtade oss viggo ska sova hos oss idag :) just nu ligger tindra och kollar tv och pratar för fullt hon e såå söt melli gick ut och skulle åka pulka med sin kompis tess  ska snart äta det blir mc donalds idag det va såå länge sen man åt det såå det ska bli gott .Ida har fått åtta valpar än såå  länge få se om det blir fler...


E sååå avis på patricia för hon och hennes kära bror ska gå på tiesto ikväll dom står med på listan och allt som liga har det bra hade velat gått jag med men trodde vi skulle åkt till ullared den här helgen men det vart inte såå vi åker den 5december istället ska bli skoj

ska fixa lite nu och pussa på tindra  sen blir det myspys med ungarna och karln

kramiiis !!!!


Kommentarer
Postat av: LASSE

hej du fixade melinas kalas jätte bra ha det så gott så hörs vi kram

2008-12-03 @ 08:16:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0