Måndag !!!

Då va det en ny dag på veckan  slut på helgen Såå underbart med snööö :) vi va ute hela dan idag med ungarna på jobbet och åkte pulka syper skoj :).Sen kom robin och hämtade mig från jobbet vi åkte till emrah och hämtade lite julpynt jag har haft i källaren som jag ej tog med när vi flyttade sen åkte jag med robin upp till högalen skulle handla lite melli ska till Arla i morgon med skolan såå då ska dom ha med matsäck och melli vill ha med sig pannkakor, varm choklad och en bulle och frukt, köpte granat äpple som det vart ett jävla tjat om att man ska köpa hem såå nu e det fixat sen köpte jag en pulka till mellii som man kan sitta två i efter som hon inte har någon och önskar sig det i present så ska hon få det och massa annat . Va och hämtade henne för en stund sen hon hade vart hos tess och lekt hon gick hem med henne idag efter skolan ska ta och slå in lite paket snart efter som imorgon e det mellis födelsedag då blir hon åtta år !!!
Shiet tiden går fort hon blir ju bara äldre och inte yngre ..

Tänkte bara säga att det är bara jag patricia som skriver i denna blogg men det vart kankse lite förvirrande igår när jag skrev i min blogg att jag va med patricia ,Det e en vän till mig som heter precis som jag såå alla vet :)

Pratade med patrica förut hon e en ängel hon ska till farsta imorgon och köpa klänningen som hon hittade och dåå såå köper hon min kläning som jag vart såå kär i  på samma gång såå då slipper jag oroa mig för att den inte ska finnas kvar hihihi e super glad :)

Nä ska ta mig en dusch och sen slå in lite paket och kolla prison break om jag orkar för ska upp med robin kl sex imorgon bitti för vi ska ge melli frukost på sängen innan han drar till jobbet hon kommer bli såå glad :)

Kram

Kommentarer
Postat av: patricia

aa,jag är värsta ängeln ;D haha



Sjung lite från mig åt Melli :)

2008-11-24 @ 22:03:34
URL: http://patriciahammarkvist.blogg.se/
Postat av: patricia

aa,jag är värsta ängeln ;D haha



Sjung lite från mig åt Melli :)

2008-11-24 @ 22:03:59
URL: http://patriciahammarkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0