Måndag !!!

Då va det e ny dag på veckan !!!!


Idag började jag morgonen med att försova mig vakna halv åtta både jag och melli började åtta idag såå det va bara att stressa ihjäl sig för klä på sig sen fixa frukost sen lämna melli vid skolan sen till jobbet men vart inte såå sen ändå 20min tror jag det va :) När man kom till jobbet va nästa alla ungar där idag och det märktes det gör det alltid när det e måndag för då e man extra trött men det gick bra som alltid :) efter jobbet mötte jag upp mira och lilla tindra vi drog till farsta och kolla lite i butiker åhhh sååg massa grejer jag ville köpa men va duktigt och inte köpte nått :) måste hålla hårt i  plånboken nu innan jul ...Tänk om man skulle köpa sig en lott och ha världens tur och vinna en stor slant det skulle ju inte vara dåligt !!!

Tro det eller ej men när jag kom hem från farsta va det ingen disk robin hade röjt den duktig kille jag har annars när karln har lagat mat såå brukar den stå kvar !!! Nu väntar jag in csi som börjar kl nio sen e det prison breake !!!!!!

pussi luss !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0