mmm

Idag e man hemma från jobbet melli har fortfarande feber hon väckte mig strax innan sju i morse tempade henne 39,4 hade hon inge kul igår kväll hade hon 40 grader vart lite orolig men gav henne alvedon och hon sov hela natten .Har pluggat lite teori nu på dan och fixat lite ringde till bowling palatzet i högdalen där melli ska ha sitt kalas på söndag och talade om att dom blir 13 barn som kommer melli hade bjudit 16 men några kunde inte såå nu e det fixat ialla fall.Väntar på arr mira ska komma förbi en sväng hon ska lämna present till melli :) .Såå tråkigt det e att bara vara hemma finns inte såå mycket att göra än att glo på tv eller sitta vid datan bläää säger jag bara men men


Mira kom en snabbis melli fick en jätte fin munk jacka av henne och tindra :)
Nu har febern gått ner skönt att se henne lite piggare och hon tror att bara för det att hon ska få sjunga sing star skulle inte tro det va !! pratade med min kära mor nyss hon har vart på vårdcentralen och kollat sin fot nu som hon haft ont i över två veckor såå det va på tiden hon har inflamation i hälen vete fan hur man får det men nu har hon fåt medecin såå hoppas det blir bättre ikväll e det Fringe på femman kl 21,55 måste bara se det såå bra nu e det inte långt kvar tills robin kommer hem längtar lite blir såå långtråkigt .

Kom hem nyss vart med mira vi va på willys och handlade till hennes lägenhet som hon flyttar till i helgen.
Vi åkte förbi hemma hos hennes mamma som hon bor hos så länge fick se hundvalparma Gud jag dog !!! dom va ju såå söta och små astis valpar har nydligen öppnat ögonen idas valpar va ännu mindre och dom har inte ens öppnat ögonen sååå söta man ville ju bara ta med sig dom :).Vi åkte till lägenheten den va skit nice helt nyrenoverad och stor e glad för din skull gumman att du fått ditt eget till dig och tindra !!! mellis feber har gått ner robin hade tempat henne hon hade 37,4 så det e skönt kan man ju hoppas att hon e frisk till lördag eller söndag snart börjar Fringe

joo måste ju bara berätta att min vän johanna ska vara med i tv 4 s program  halv åtta hos mig  såå det ska bli skoj att kolla på sen hihi

kram och hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0