Nybörjare !!!

Jaa vet inte riktiigt  va jag ska skriva ..Dåå har man blivit en av alla bloggare och det e ju inte riktigt min grej men kan vara skönt att skriva av sig saker man tycker och tänker .Många av mina vänner har bloggar såå man har blivit smittad av dom ;)

Kan ju börja med att säga Grattis till min kompis Pernilla som fyller 24 år idag !!!!

Då  e det slut på helgen har vart en lugn helg tro det eller ej fast man har vart barnvakt hela helgen åt två ungar plus min såå har det gått riktigt bra :) igår va mimmi och robban här med deras söta bebis james :) blir såå sugen när man ser små bebisar vill ha en egen !!!

kom i säng vid typ kvart i tre kanske. satt och spelade texas med robin ,mimmi .robban och alex  slutatde med att det bara va jag och robin kvar vi gick all in jag hade två par och asset hade triss i femmor kunde vart jag som blivit sex hundra kronor rikare :( men men tur att det va min gubbe som vann för jag gick ju inte direkt någon förlust :)

Måste komma igång med mitt pluggande på teorin såå man kan fåå sitt jävla körkort  såå man slipper åka buss eller vara beroende av karln om det e nått  som idag  t ex såå har melli simskola i farsta klockan sex och robin sa att han kan ta henne dit och det e ju skönt annars såå måste man stå och vänta på bussjäveln  dit och sen innan man kommit hem såå är klockan senast åtta om jag har otur då har man missat Gosip Girls och det e inge vidare !!!

Ska lägga in bilder och såå men måste först fundera ut hur fan man gör ...

Kul det snöade en stund och nu inget mer  fan vill att snön ska komma !!!!!


Pussi luss !!!!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Hej!



Läste lite din blogg.Va kul att du bloggar.Du få väl ta ge lite smink tips,recept samt lite mode osv.hahahah.Som det flesta.Tjäna nån krona.Nu skiojar jag så klart.Alla är nybörjare. kramis Miras mamma

2008-11-17 @ 00:30:13
Postat av: sylwia

shooooo

2008-11-23 @ 16:16:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0