Onsdag !!!!

Idag har det vart en skön dag ute i skogen med ungarna jag och emma hade mulle med dom .M en spelar ingen roll om  man har hur mycket varma kläder det va sååå kallt brrrr ...efter jobbet gick jag till melli skola hae utveckling samtal och allt man fick höra va bara bra och positivt det kändes jätte skoj :). Melli hade med sig sin kompis sandra hem stod och stekte pannkakor till dom fy fan va det e borring !! Dom har lekt och vart ute tro det eller ej men dom byggde en snö gubbe :) ...Snart fyller min tjej år och jag har sagt att hon måste skriva en önske lista och såå här löd lite av den


Mellis önske lista!!

1.Hanna montana elgitarr 1295kr
2.Mikrofonpaket 495kr
3.High school musical 3 singstar  569kr
4.Disney singstar 549 kr
5High school musical 3 dans matta 549 kr

aaa och massa mer kan ju säga såå här att high school musical och Hanna montana e det som e inne för henne just nu  billiga grejer hon önskade sig va ?

sitter och kollar efterlyst  just nu med min nudie han har tänt en mysig brasa i öppna spisen . Melli sover va inne hos henne  och kunde inte låta bli att pussa på henne min ängel !!!

Nu ska jag vara lite social mot min karl  ha det gött alla

Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0