Sjukt barn :(

Igår tisdag fylled melli åtta år jag och robin väckte henne med lite sång och frukost +paket på sängen hon vart super glad :) sen va det bara att bege sig till jobbet åkte pulka med några av dom små va skit kul tyckte dom med ..Sen möte jag upp patricia och fick min kläning som jag e helt kär i !! sen kom robin vi åkte och handlade på willys,gillar willys det e bra där hihi sen när vi kom hem bakade vi tårtor jag och melli med jordgubbar och blåbär på sen kl sju kom allt folk min pappa syster bror ,farbror ,plus massa fler som ville gratta melli ..hon fick massa paket Det va en lyckad dag med andra ord för henne orkar inte skriva allt hon fick men kan säga en grej hon fick high school musical sing star såå nu kommer det sjungas en massa för hennes del :) håller på blir förkyld inge skoj har nyss typ tusen gånger idag och det bara rinner ur näsan :(




Idag gick jag till jobbet som vanligt ,e genom förkyld men känner mig bra ändå va ute med ungarna ett tag sen efter lunch ringde skolsyster och sa att min älskade melli e sjuk hon har feber ont i huvudet och mår illa så då var det bara för mig att packa ihop mina grejer och hämta henne när vi kom hem bäddade jag ner henne i sängen satte på en film och gav henne lite dricka så får se hur hon mår senare ..Sitter och dricker lite julmust nu och ska plugga lite teori hade jag tänkt ....



melli sitter i moster nattas knä och öppnar paket !!
våra fina tårtor vi bakade :)
Såå gulligt kort melli fick av sara ,lelle
Födelsedags barnet får en kram av liam :)

Nu har man precis ätit lite,melli mår inge vidare tog tempen på henne  39,5 stod det gav henne lite alvedon  såå nu e hon lite piggare  få se hur hon mår senare hoppas bara hon blir frisk till på lördag för då ska hon på globen hores show med  moster natta som hon fick i present sen e det kalas med kompisarna på söndag och det vill hon inte missa !!!

Kommentarer
Postat av: natta, lillasyster

haha usch vilken hemsk bild på mig :P hoppas melli blir frisk nu så vi kan gå på horseshow! hon får krya på sig! puuuss

2008-11-27 @ 22:01:53
Postat av: Anonym

abow, vilken fett söööt moster Melli har!

2008-11-30 @ 00:27:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0