Söndag !!!

Idag vaknade man piig och glad åt lite frulle, fixade lite här hemma med tvätt och såå  . Sen åkte jag till farsta med patricia och melli .Vi åt lunch och gick runt lite och kollade, köpte en fin jul duk till köket och ett par nya vinter skor till melli för det behövs .Hittade min nyårs kläning i butiken VILA tyvärr glömde jag kameran :(.Melli skulle ha sin simskola kl sex såå vi var kvar i farsta och gick runt och runt sen tog vi en fika och väntade ut tiden patricia följde med till simskolan melli va jätte duktig sen kom robin och hämtade oss vi åkte hem och lagade köttbullar och pasta mums vi kollade Gosip girls ,ensam mamma söker sen färga patricia mitt hår till sanningens ögonblick helt sjukt hur man kan ställa upp på det .Kom hem här nyss följde patricia till bussen  blåser som fan  -4 grader stod det på termometern    svin kallt men hade på mig mina sköna moon boots och robins gås jacka såå frös knappt hihi nää nu ska jag göra mig ordning för sängen för imorgon e det jobb !!!

Natti Natti  !!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Alltså patricia...jag hajjar inte..är ni flera som skriver i denna blogg?? //Johanna

2008-11-24 @ 17:16:36
Postat av: Anonym

HeHe Nää det e bara jag som skriver men min kompis heter och så patricia

2008-11-24 @ 20:02:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0