Tisdag !!!!

Idag  har det vart en ganska lugn dag på jobbet  jag och emma fixade och trixade och lekte med ungarna :) .. efter jobbet drog jag och emma och hämtade melli i regnet från skolan.

Tisdag e min och emmas och miras kväll för då e det Desperate housevife och idag va vi hemma hos mig och till middag blev det chili con carne och ost kaka med saft soppa till efter rätt mums :) mira hade med sig tindra troll unge alltid lika söt kan inte låta bli att pussa på henne,tigra va med och röjde hela huset bus frö säger jag bara!!

  Emma mäster kocken !!




Så här såg middagen ut  man blir ju riktigt sugen ;)





Och så här såg efter rätten ut smarrigt va !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0