Torsdag !!!

Idag va det ganska lungt på jobbet vi har hållt på julpysslat med ungarna det e skoj längtar till jul !! efter jobbet fick jag skjus av sara upp till högalen skulle åka till st:eriksplan fixa min naglar hos justin skulle vara där kl fem slutadehalv fem men va två minuter för sen .Ringde melika på vägen skulle kolla hur det va med henne har inte sett henne på ett tag när jag väl pratade med henne hade jag en känsla av att hon va hos justin för hon ställde massa frågor som typ när jag sa att jag va på väg till justin lät hon skum och fråga vart jag va och vart i st;eriksplan när jag väl kom fram såå va det precis som jag hade känt på mig hon va där :) hon a där ett tag vi prata lite sen va hon tvungen att dra hon skulle plugga!!


Så nu har man fina naglar :)

När jag kom hem va det ingen hemma förutom simba som satt och glode. Melli följde med sin klasskompis kim hem  efter skolan såå hon har vart där ,robin skulle iväg och fixa lite sen skulle han hämta upp melli och köpa med sig pizza mums !! 

Nu väntar jag på min pizza och att fringe ska börja på kanal 5 en riktigt bra serie måste jag säga.

Ciaoo Bella!!!!!
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0