200409

Jaha då va det slut på helgen !!!

En ny vecka får se va den har att bjuda på .Vet att imorse såå va jag riktigt trött ville verkligen inte gå upp men va ju såå illa tvungen melli skulle till plugget och jag jobbet .Va på vårdcentralen idag och fick min dom efter att jag rönkat mina bihålor såå kom svaret och det löd såå här

Mina bihålor är kraftigt inflammerade och fyllda med vätska såå har fått  en starkare dos med medecin som jag ska ta två morgon och två kväll kul ingen alkohol för mig på tio dagar :( inte nog med det såå skrev hon ut allargi tabletter ,nässpray,ögondroppar med andra ord en massa shiet ...plus att hon lyssnade på mina lungor  och kunde konstatera utan tvekan att jag har asma inte konstigt att man haft det såå jobbigt med andningen senaste tiden nog om det .

Idag jobbade jag till fem va ute hela dan typ med ungarna det är roligt ialla fall när det är fint väder :)
Efter jobbet drog jag mig upp till högdalen och handlade lite  sen hem och fixade middag  sen  har det inte hänt såå mkt mer förrutom att basse e här  ...Nää  Nu ska ja ringa några samtal och sen ska jag ta en dusch och vänta in mitt favo program Ballar av stål  som börjar 21,55 på kanal 5 :)  


Kramiz <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0