Orka Orka

Gud nu Va det ett tag sen jag bloggade fy skäms på mig men har verkligen inte haft någon lust och ork .Men efter allt tjat om att jag måste blogga såå ska jag börja igen hihi hoppas du e nöjd nu ;) hihi .Har Hänt rätt mkt men inget jag orkar skriva om nu men kan berätta att jag vart en hel del med lilla patricia sen hon kom till stockholm vi har haft det riktigt skoj :) .Igår hade vi mamma middag på jobbet alltså middag för våra dagbarns mammor som vi har varje år riktigt skoj vart jävligt full haha men skoj va det ,vaknade full i morse med det va inte lika skoj vilken huvudvärk man hade fyy men det gick har vart hos ullis och timmy idag för dom hade kalas för oliwer som fyllt ett år stora kille :) de va kul  att träffa alla melli sover hos min mamma idag hon ville det.Just nu väntar jag in malin och patricia dom e på g hit  va längesen man såg malin ska bli skoj

Nää nu ska jag dricka upp min Goda Smiroff  Ice och röja lite få se hur denna kväll slutar !!

Kramiz <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0