Sol sol sol :)

sorry om jag inte blogga igår men va inte hemma nått sen va jag såå trött när jag kom hem .Men kan berätta lite om igår va och gjorde ett nytt spirometeri test,man mäter lungornas bla bla nått fick blåsa som en galning i ett munstycke såå sjukt jobbigt va helt död som människa efter tog rejält på krafterna kan jag tala om men men vi jämförde från 2007 när jag va där och det har tydligen blivit riktigt dåligt såå jag ska träffa en annan dr på onsdag igen för att bestämma om mediciner och såå efter det såå va jag på kvartsamtal melli hade hästis och det va sista gången såå hon va inte med men va bara bra saker dom hade att säga såå det va ju skoj då blir ma glad sen åkte jag till östberga och hälsade på min älskade mamma vi åt pizza och snacka en massa har saknat henne va ett tag sen vi sågs ..Fick veta en sjuk grej att det är tydligen någon som klär ut sig i svart rock och har ett svärd och en mask och förföljer folk och slår ner dom HUR SJUKT ÄR INTE DET ???? Men jag klarade mig hem välbehållen ;). Idag kan jag berätta att det har vart en sån toppen dag har njutit av solen såå mkt vi åkte ut till farstanäset med ungarna på jobbet idag och va där hela dan vi åt lunch och bara njöt såå underbart men va sjukt trött när jag kom hem men det blir man av att vara ute en hel da med 17 ungar ;)hihi .Har inte gjort sååå mkt mer. Pratade med miranda idag gud va jag saknar dig gumman !!! Men snart ska vi ses <3 Ska glo lite tv nu! Kramiz <3<3

Kommentarer
Postat av: Kaisa

Vad roligt att du tittade in hos mig (oss)!!

Jaaa, det var en rolig natt =)..



Med spirometri mäter man hur lungorna fungerar. Vitalkapaciteten, hur mkt man kan andas ut efter maximal inandning. ;)

btw, har oxå fått astma. Var och gjorde spirometri i mars tror jag det var.



Pusss

Vad hände med vinet förresten??



2009-04-29 @ 23:48:12
URL: http://enresagenomlandet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0