Söndag 190409

Hejsan svejsan !!!

Idag har jag sovit ut  vaknade för en gångs skulle efter kl åtta vart bländad av solen som låg på det va en härlig känsla hihi.Kan ju tala om att det vart en rätt lugn kväll för mig igår malin och patricia(lilla) va här dom va på värsta party humöret till skillnad från mig som va helt bakis och skakis hehe,Alltid såå när jag e på g då är det fan ingen som pallar men sen när man själv är helt död då vill alla festa hmm men ialla fall såå va dom här  och drack  massa äckliga groggar blää ,spelade kort gjorde vi och snackade en massa skit och skrattade åt sjukt roliga saker  det va min lördags kväll .

Idag har man tvättat och fixat här hemma och  har målat våran fula ram som vi har i köket på tavlan på väggen den fick bli vit den va trä färgad innan så nu stör jag mig inte på det.Tog en tripp upp till högalen handlade lite sen har jag inte gjort såå mkt mer hade tänkt lägga mig och sola på baksidan av  vår tomt men det kan jag glömma nu.Ska snart börja med käk vi ska grilla skoj :)  Sen ikväll blir det nog lungt  det är ju Gossip Girl kl sju och det vill man ju inte missa !!!!


Kramiz <3

Kommentarer
Postat av: Patricia

Fan vad fint att du är igång igen,fortsätt såhär & ge mig min dagliga dos av Sthlm så¨jag inte får lappsjukan här uppe ;) haha

2009-04-20 @ 15:26:53
URL: http://www,totalsatisfaction.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0