Varför Jag Älskar Min Pojkvän <3<3

1. Sättet du ser ut när du kliver ur duschen med en handduk slarvigt knuten runt höften
2. Den där djupa rösten du får på morgonen
3. Det där rufsiga håret du har när du är precis nyvaken
4 Sättet du så sexigt tar av dig tröjor (helt olikt hur vi tjejer klär av oss)
5. Att du direkt förlorar ca 75% av din hjärnkapacitet när jag smeker insidan av dina lår
 6. Att du hur lätt som helst kan få mig på bra humör bara genom att titta på mig med hundögon tills jag börjar le
7. Den där otroligt sköna känslan när du kysser mig i nacken
8. Sättet du sätter händerna mot mina höfter och går bakom mig när vi ska gå igenom ett rum fullt med folk
9. Sättet på vilket mina händer känns så otroligt små inuti dina
10. Det där gulliga, frustrerande ansiktsuttrycket du får när du försöker få av bh:n utan att lyckas
11. Hur du erbjuder mig att låna dina jacka - trots att du bara har en T-shirt under och det är jättekallt.

Kommentarer
Postat av: A-K

Stämmer ju skitbra det där :) Förutom med handen, har grova händer haha.. :)

2010-06-25 @ 22:17:52
URL: http://hejathorsten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0