250209

Okej kan ju börja med att skriva SORRY för att man inte vart såå aktiv på att blogga men har verkligen inte haft lust.Kan ju berätta lite av va som händer just nu .Har börjat med en diet har kört nu i en vecka  och två dagar ska köra i två veckor äter eller dricker bara nutrilett,har bytt ut alla måltider äter sallad och frukt men inget annat inte ens dressing på salladen hihi känner att jag behöver losa lite i vikt inte bra när man har vart sjukskriven i en månad och inte kunnat röra på sig ordentligt. Så jag kör mitt race och varje morgon har jag kört på min maskin vi har här hemma i halvtimme såå det känns bra  hoppas bara på resultat  men känner att jag har blivit lite lättare hehe .

Va mer jo jag har tatuerat mig i nacken och ryggen  kan ni gissa va det blev STJÄRNOR va annars älskar dom tycker det är fint såå  det håller på och läker just nu och kliar som fan :)..

Ska träffa patricia (lilla) senare ska gå ta en cider och träffa hennes mor vart vet jag icke får se vart vi hamnar :)

Ska ta det jävligt chill med alkoholen vet ju hur det slutade i helgen både fre och lör,Ni kan ju tänka er när man inte har ätit ordenligt på flera dagar och en massa alkohol på det hur man blir JÄVLIGT full !!!

Nästa vecka börjar man jobba ska bli skönt har längtat .Plus att man är fri från pjäxan wieee idag är det en vecka sen jag tog bort den ;)

Nä ska  Laga middag till gamarna här hemma nu hihi

Kramiz <3


Min tatooo va tycks ?? <3

Kommentarer
Postat av: patricia

Ska ta det jävligt chill med alkoholen

HAHA! Blev ju jävligt chill,vaaa? ;)

2009-02-26 @ 17:19:16
URL: http://totalsatisfaction.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0