270209

Äntligen har vi fått tlbx internet wieee .Kan ju tala om att min utgång med patricia i onsdas inte vart såå jävla chill,möte upp patricia och hennes mor i liljeholmen vi drog först till Högbergs beställde in en cider sen vart det drinkar sen shotar sen möte vi upp gabbe han va på nått ställe som hette knasten där vi drog i tequila skojar inte men vi fick halva drink glas med tequila fett skumt ställe va det ialla fall men kul va det :)

Kan ju tala om att igår va jag död som människa va såå bakis och sliten orkade inte göra nått men jag va duktig för jag tränade på morgonen  fast jag va såå sliten.Somnade tidigt ..


Idag är det fredag få se va man hittar på ,Är hundvakt åt min pappas hund till imorgon dom ska på kryssning :)
va ute på en promenad med han fett skönt väder idag har tränat och fixat pratade med patricia hon skulle komma förbi sen. Skulle tatuerat mig idag på dan men ville va för bakis såå vi får se kankse blir av senare hoppas :)

kramiz <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0