280209

Idag vaknade man kvart i åtta typ av att man vart helt bländad av solen ,det va ett tag sen man gjorde det  :)
Har tränat fast jag inte hade såå stor lust  men gjorde det  duktig jag är .Har fixat med melli hon ska på skidskola idag och imorgon med farmor kul för henne hoppas ungen kommer hem hel bara!!
Själv ska man åka och jobba snart med min syster yster  som jag saknat  ska bli skoj ..Robin och basse håller på byter mosaik golvet  vid öppna spisen till nått annat som passa golvet mkt bättre .

Jobbar till fem sen kommer robin och hämtar mig vi ska åka och storhandla det behövs verkligen ,Nu är det bara två dagar kvar med min diet hoppas det har gett resultat  men det tror jag för det känns som det :9

Det blev aldrig av med att jag tatuera mig  igår ville va för bakis och skakis hihi såå imorgon söndag blir det av  wieee :)

Kramiiz <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0