FREDAG !!!


Äntligen fredag eller va säger man ?

Vart väckt av mira vid halv sju hon ringde och sa att hon kommer med tindra snart ,Man va ju såå lagom pigg när dom kom men tindra sov och jag kunde inte somna om plus att melli va vaken och hon har ingen feber idag men e förkyld .
passade på att göra frukost medans tindra sov för jag va helt säker på att det va en sur liten dam som skulle vakna,men såå va det inte utan det va en glad tjej :). Mira hämtar henne ikväll hon ska åka till sundsvall med sin farmor och hämta en liten tax valp till hennes farmor  :)..

Robin åker ut till landet efter jobbet  han ska var där hela helgen med sina päron och några fler dom ska fälla träd och fixa där ute .Jag och melli kunde inte följa med lika bra hade inte vart till stor hjälp med tanke på min fot och melli e inte riktigt hundra .

Pratade med  patricia (inte jag lilla patricia )hon ska komma och vara här över helgen med mig :) ska bli skoj hihi få se va  som händer i dag blir det dock lungt  kanske hyr någon rulle !!!

Vill och så bara skriva att fröken figaro  du är en jätte bra vän och du betyder mkt  tack för ditt fina sms <3

pratade med min kära mor hon ska till tandläkaren idag  vilket hon inte sett fram emot hon har vart såå nervös (stackarn)
dom skulle laga eller göra nått kommer ej i håg inge vidare ialla fall .!!!!

Har gett tindra lite burk mat det blev spagetthi och köttfärsås ,det gillade hon hehe..

Kankse tar en liten promenad sen få se .

Just nu sitter jag och patricia H och ska kolla någon thriller vi hyrde som heter whisper den verkar lite kusligsen har vi hyrt en anna som heter mirrors en thriller det med och melli valde hanna montana till sig !!

Vi va uppe  i högdalen och käkade på grillen där och handlade lite chips och godis plus dricka..
mira kom precis och hämtade tindra stackarn hon va helt slut efter att ha kört bil hela dan ,har gått jätte bra med tindra hon har vart såå glad så:)

Nää nu ska vi kolla film natti natti !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0