Måndag !!

Hallå !!!

gud va segt det va att komma upp imorse .Melli va lagom svår väckt men fick upp henne till slut .
Då va det slut på helgen,E ju typ helg för mig efter som jag e sjukskriven:(
Skulle vart hos sjukgymnasten på sös kl kvart över tolv men det blev inställt ,såå jag får fortsätta med mina övningar här hemma !!

Ikväll ska man hem till fröken figaro och kolla på halv åtta hos mig på tv 4 för då ska hon vara med :)..Hon e typ skit nervös hehe ska bli skoj linus och hennes andra polare thomas kommer över och kollar med kan tänka mig att det blir en massa onyttigt till ;)

Robin hämtar melli från plugget skönt det  !!!

ja vi får väl se va denna dag har att bjuda på  kramiz <3

Kommentarer
Postat av: Patricia

Har utmanat dig i min blogg ;)

2009-02-04 @ 19:48:44
URL: http://totalsatisfaction.blogg.se/
Postat av: Leia

Snart helg igen =)

2009-02-05 @ 16:27:16
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: Lasse man

Hej hoppas att du har haft en bra helg kram från din bästa vän forever

2009-06-15 @ 08:38:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0