Äntligen Fredag !!!

I dag  vaknade man seg och trött .Gjorde ordning mellina sen väckte vi robin han körde henne till plugget  han skulle ändå lämna tlbx sin jour bil skönt för han :).
Har fixat lite här hemma,måste verkligen rensa bland mina kläder ser ut som jag vet inte vad i min garderob allt bara ligger intryckt plus att man använder bara hälften av alla kläder .

Kl 13:00 ska man vara på sös och träffa en sjukgymnast  som ska ja jag vet inte riktigt  va han ska göra men säkert visa massa övningar som jag ska göra med foten ,Fy va hemskt  jag har ju sån FOTFOBI !!!!! klarar verkligen inte av fötter och när man rör mina men bara att bita ihop fick ju göra det när dom gipsade och skulle känna på den såå .

Ska äta lite lunch nu !!!!


Det gick bra hos sjukgymnasten vi gjorde massa övnigar har fått med mig massa hem som jag ska göra  hård träning fyra gånger om dagen ska jag göra dessa övningar :)
ska tlbx på måndag igen få se hur det går,han sa att jag kan räkna med att ha ont i början och inte tveka på ta smärtstillande vilket jag bara har tagit när det vart som värst ...
men det viktigaste e att foten blir bra !!!

Väntar på att petra ska komma  melli ska sova hos henne i natt hon ville det och leka med amanda :)
Själv ska jag hem till mira och umgås med henne orkar inte sitta här hemma ensam :( 
robin drog med micke hem till honom dom skulle bärsa såå man får passa på att göra nått även om det är svårt och tar på krafterna :)
Imorgon ska man vara barnvakt  åt amanda vilket inte e något direkt jobb melli och hon sköter sig ju själva plus att melli tycker det e skoj ..

Gud va jag längtar och längtar efter att kunna gå ut fan det va en evighet sen man va ute känns det som,bara kunna dricka och dansa och va .Det e det första som kommer ske när allt e bra  nämlig ut och parta :)

Nää nu måste jag sluta och fixa det sista som melli ska ha med  kramiz!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0