Början på ett nytt år !!!

godmorgon alla hoppas ni hade en toppen nyårs afton det hade jag det va lungt därför mår jag bra idag ;)
Nää men det va trevligt mira kom förbi hon åt god middag med oss sjöng singstar ,sen lite senare gick vi över till våra grannar alex och camilla och firade tolv slaget där med massa raketer och smällare  fint att titta på men livrädd för dom .

Ja och mitt nyårs löfte va ju att sluta med snuset .Får se hur det går ska greja det men har ett riktigt sug efter en redan nu efter frukosten men ska stå e mot det :)

Ska träffa mira om ett tag får se va vi hittar på robin jobbar till kl fyra såå vi kankse tar en bio ikväll får se ,Mellina ska åka till sin far och vara där till på lördag såå det tycke rhon ska bli skoj .


Nä ska fixa mig nu hörs sen Tjingeling !!

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej :)

jag startade nyss en tävling där jag lottar ut en mysdress

vore himla kul om du är med!

http://enlitentax.blogg.se/2009/january/tavla-har-om-en-lacker-mysdress.html#comment

2009-01-02 @ 17:38:12
URL: http://enlitentax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0