Dag fyra !!!

Idag e jag inne på fjärde dagen som snus ffri visst e man duktig :)
sorry om jag inte bloggade igår men va inte hemma nått typ ..

I fredas va jag på bio med min älskling och vi såg Yes Man sjukt rolig film fick mig ett gott skratt .

Igår lördag va jag hemma hos min mor och jobbade med min kära syster nina alltid lika skoj och träffa dom melli va kvar i skärholmen hos jojje ,Vi åt god mat hos mamma och massa snask fy min mamma e en rikig feedeer !!! hahaha sen när nina och linda åkt hem såå färgade jag håret på mamma ljusblont mycket fint vart det .Sen såå lyckade jag fixa skjus av challe till mira åkte dit för hon skulle vara barnledig och vi skulle äta god mat och dricka vin och sjunga sing star allt detta gjorde vi det va skoj gick bra även fast tindra va med hon kom hem med mormor för hon skrek bara efter mamma spelade ingen roll va caroline gjorde såå hon kom hem kul för mira, väl när hon va hemma sa hon inte ett ljud troll unge hahah Va väll hemma runt halv två kankse hade en riktigt trevlig kväll ...

Idag Söndag Fyller Robins syster sara år GRATTIS !!!!
väntar på att robin ska komma han e och tränar vi ska åka till skärholmen köpa present och hämta melli .kl fyra e det fika hos sara med tårta fåå se hur hon mår stackarn hon och hennes karl håller på med någon rening av kroppen såå hon får inte dricka alkohol .snusa .dricka kaffe som dock e ett stort behov haha jobbigt men dom grejar det .

Nu e man hemma och degar framför tv .
va i skärholmen tidigare vi köpte ett jätte fint vin ställ till sara .Sen hämtade vi mellina har saknat min prinsessa  hon fick massa pussar min syskon med :) sen va vi hos sara åt tårta fikade  vi tog en promenad ner till örby FY Va Kallt !!!!! det va ute -10 grader va det  När vi kom hem mådde melli inge bra såå jag stoppade om henne i sängen och satte på en film  sen lagade man lite mat och robin tände en brasa och jag tände massa ljus :)

  Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0