Dag Tvåå !!!

Godmorgon Idag e jag inne på min andra dag utan snus ..Kännde redan igår att jag höll på klättra på väggarna specielt när man hade ätit åhh men fan det e jobbigt men ska greja det .
Va me mira igår vi lämnade melli hos hennes far sen åkte vi och shoppade lite på coop i västerhaninge för mira skulle ha en press grej till hundarna för dom hade bitit sönder den hemma hittade ett par jätte söta skor som det va rea på ska ta en bild och lägga upp sen åkte vi hem till henne hjälpte henne att passa tindra medans hon städade passa på att pussa på valparna och sååå :) .Vi hade tänkt ha en mys kväll med pomac och grönsaker och dip, litte nyttiga haha Men såå vart det inte för challe(miras bror ) som va helt sliten som vi inte trodde skulle köra bil skulle ha bilen för han skulle på bio hehe.Han släppte av oss i örby på min favo place pizzahouse såå vi åt där va super gott :) sen när vi skulle börja röra oss fick jag lite yrsel och det va ju inge vidar men klarade att ta mig hem vi tog bussen som vägrade komma trodde mina fingrar och tår skulle frysa till is fy .När jag kom hem va jag iriktigt frusen robin gjorde årdning en brasa och värmde mig vi la oss i soffan och kolla någon ny film kommer ej på va den hette .

Idag får vi se va dom händer melli ringde mig på morgonen och sa att hon kankse måste komma hem idag för att hennes far mådde ing vidare han hade spytt i natt och grejer såå vi får se robin sover just nu och jag som vanligt vaknar först .

Har vart i skärholmen melli kom hem från sin far efter som han va sjuk .Då ville hon åka till mina syskon och styvfar i skärholmen  såå dåå fick hon det .Robin orkade inte köra oss men jag lyckades smöra för challe (miras bror )  att han skulle skjusa oss och det gjorde han :) Han va ändå ute och åkte vi åkte förbi bolaget fick köpa ut till karln för att han har sumpat sitt leg sen nu e man hemma .

Blir Bio med min älskling men vi har inte bestämmt vilken film vi ska ta någon som kan tipsa om en bra film ?

 Sitter och kollar Yrol på fyran hahaha skrattar lika mycket fast man sett den ett antal gånger 
                                        Tjingeling !!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0