Fredag !!!!

God morgon !!
Hoppas att alla sovit gott .För det har inte jag kan jag ju tala om :(
Har fruktansvärst ont i min fot inge kul plus att det e såå tungt med gipset men men .
Vaknade med huvudvärk som jag hoppas ska släppa har tagit mig upp i vardagsrumet kollar lite tv .
Har ätit lite god lunch paella blev det som johanna hade med sig igår .Nu har mitt gips fått lite färg och dekorationer så det e gulligt .Ska ta mig till farsta runt ett med challe (miras bror ) vi ska köpa dop present till tindra hon döper sig imorgon hihi
får se hur det går hoppas det går fort med tanke på foten och såå tänkte jag hämta ut mina smärtstillande,Har bestämt att jag inte ska ta några tabletter för man blir såå skum av dom men har jag en natt som denna då blir det garanterat att jag tar.

Idag Fyller Mimmi år GRATTIS!!!!!!

Robin jobbar och melli e i skolan hon hade super skoj igår på musikalen :)

Ja va säger man fredag !!!


Just nu sitter jag och kollar lets dance måste säga att laila e grymt duktig :)
Alex och stefan är här dom och robin står och kastar pil själv väntar jag in miss figaro och linus !!
Va i farsta tidigare idag som ni kankse såg lite längre upp att jag skulle dit .gick bra men va ett himla projekt att ta sig fram .Köpte en jätte söt halsband till tindra sen va jag inne på gina och köpte ett par leggings och en stor tröja ,såg ett par leggings som jag velat ha ganska länge som ser ut som jeans men dom har vart slut och såå idag liksom såå fanns det massa par men självklart tog jag inga för jag vet inte hur dom sitter kunde ju inte testa dom heller för man har ett bauta gips :(

puzzzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0