måndag !!

En ny start på veckan !!!

Sitter just nu och väntar på att melli ska bli klar på toan vi har packat ner alla hennes bad saker hon ska på simskola med skolan kl åtta roligt att börja morgonen med det ..
Stackarn det vart ganska sent för henne igår hon komnog i säng vid tio kankse sån ångest för det  :(
men hon verkar ha överlevt ,vi va hos mira igår först kom hon och hämtade upp oss vi skulle  åka och köpa Guitar Hero world tour men det fanns ju typ ingenstans vi åkte först till kungens kurva ,farsta inget där till slut lev det länna  el giganten och där hade dom den och det va den sista .Sen begav vi oss hem till mira stannade och köpte med oss kina mat gud såå gott det va :)
När vi väl va hemma hos mira såå käkade vi sen satte vi ihop spelet och började spela jag började på trummor .mira sjöng .melli på gurran fan va vilket rock band vi ägde ju (Not) haha .. sen va det bara att bege sig hemmåt  men först va vi tvungna att shoppa på willys hahah (vilken shopping )
sen kom man hem då va det bara för melli att lägga sig robin va hemma la mig och mös med han i soffan har knappt sett han på hela helgen men såå  e det när han jobbar med jouren :(

Lördag :va vi på heron city jag mira och melli plus min kära lillebror  gick runt och kollade lite käkade fikade ,melli och niklas va på bio dom såg madagaskar 2 vill se den ja med !!!!
sen på  vägen hem släppte vi av min bror och plockade upp johanna och följde med hem ,hon hade köpt med sig massa gott som vanligt när hon kommer hihihi vi kollade på  film och grät hahahah

Måste bara säga att jag blev helt förälskad i filmen  P.S. I Love You !!! gud vilken snyftar film men rolig med :) gud kom på att jag gillar den irlänska dialekten har aldrig tänkt på det men efter denna film såå !!!!

Bara längtar till onsdag då man får bli av med skiten på foten  då har jag haft det i två veckor  Tänk !!!!
 robin sover ännu han börjar inte jobba förns kl fyra såå det e skönt tror inte han ficknått jobb i natt för då skulle jag nog vaknat.

Ska träffa mira lite senare  och betala räkningar  (suck)  bli fattig :( det e va jag vet än så länge hur dagen ser ut

ciaoo bella !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0