MMM Lördag !!!

Idag vaknade man med ett leende på läpparna :).Vet inte varför direkt hehe men det kändes bra har vart ganska nere den senaste veckan men men ..Va hos mira igår hade jätte trevligt vi va och åt pizza sen va vi hemma hos henne spelade guitar rock band tror jag det hette ,börjar bli riktigt bra på att spela trummorna men det efaninte lätt :)..Har kelat och pussat på tindra såå mycket jag kunde åhh e så galen i henne hon e ju såå söt sen får ju  inte glöma valparna  gud jag dör !!!!!!!.
Va hemma strax efter ett i natt somnade runt två vart väckt en kvart senare av att en full robin kommer in och har med sig mc donalds som han får för sig att äta i sängen (dåre) ..

Har ätit lite frukost  blev färsk pressad apelsin juice med varma mackor.Pratade med fröken figaro hon va bakis idag !!!!
Idag ska vi vara barnvakt  ska bli skoj dessutom såå e vi bjudna på middag hemma hos några vänner ska bli mysigt :)
 
Nu under dagen blir det tvär lungt  ska hoppa in i en dusch och fixa lite!!

Fröken figaro kom förbi med massa godis och redbull och en svensk film Leo den va bra men när det va som bäst och i slutet såå ville filmen inte funka grrr typiskt men men  sen fixade hon mitt hår och petra kom med ungarna.
Ska ta och sminka mig och byta om nu....


                        
 

Kramiz!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0