Sad sad sad :(

Fy säger jag bara vaknade imorse med ett leende på läpparna ,För idag äntligen har det gått två veckor och dåå ska jag på ett återbesök på sös och ta bort skiten och såå går min sjukskrivning ut  såå dåå kan man börja jobba .

Trodde jag !!!! kommer dit kl åtta robin skjusa mig sitter och väntar sen e det min tur får ta mig  pjäxan (vi kallar den för det ) såå tittar läkaren på foten och frågar :

Läkaren :Hur känns det i foten ?
   jag : jo det känns ju bättre och den e ju lite bättre
Läkaren :Ok .Men din fot det e inte normalt den ska inte se ut såå här det e inte ok !!!
  Jag : ok (hehe)
Läkaren : kan du vicka på foten upp och ner och röra tårna ??
   jag : kan försöka  nää ni ser det går inte såå bra :(
Läkaren : har du vart hos någon sjukgymnast ??
  Jag : näää
Läkaren :men dåå skickar jag upp till sjukgymnasten och sen såå får du ha kvar pjäxan och träna på att gå på foten varje dag cirka fem min  utan pjäxan men sen måste den vara på.
Läkaren :va jobbar du med ??
  Jag :barn !!
Läkaren : aa det va inte såå bra sjukskriver dig igen och såå får du komma på ett återbesök  den 18 feb  ok lycka till nu !!!


Jag hoppade ut och satte mig och kunde inte hålla tårarna inne först gå två veckor har tagit kol på mig sen nu en hel månad sjukskriven inte bra för plånboken plus att det e såå tråkigt :(

men pratade med  ingela (robins mamma min chef )  hon lugnade ner mig och sa att om jag vill såå kan hon eller sara(robins syster )  hämta mig på morgonen nästa vecka såå kan jag vara på mellan våningen och vara med ungarna  en stund på jobbet såå jag får se lite annat  såå det kändes skönt att höra  vart lite glad :)

Kom hem här nyss bestämde mig för att åka bussen från sös till gullmarsplan sen ta t-banan till högdalen  såå robin hämatde mig där för det blir för långt att hoppa på kryckor hem .

Måste fixa lite nu med försäkringskassan  beställa hem blanketter fy !!!!
 
Fick veta att min farmor sarita dog kl åtta :(   vila i frid nu får vara med farfar  besitos para ti :( 

Kommentarer
Postat av: Patricia

Usch,ingen bra dag alls för dig :(

r.i.p Sarita

2009-01-28 @ 15:54:40
URL: http://totalsatisfaction.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0