Torsdag !!!!

Idag va jag jätte trött när jag gick upp för att hjälpa mellina med frukost och sånt märkte att hon va lika trött hon med (stackarn ) men det flöt på bra idag fick damen gå själv till skolan vilket gav mig ont i magen men det gick bra :)
När jag hört av henne att hon va ii skolan såå gick jag in och la mig för att sova lite kröp ner till min älskling  alltid lika mysigt:) .Han fick jobb i natt som han va tvungen att åka iväg på stackarn .

Vi vaknade runt tio låg kvar i sängen en stund för att piggna till sen blec det en dusch på det ,Tyvärr såå har vi inget badkar  vilket jag saknar såå otroligt mycket och  att bara kunna lägga sig i ett varmt bad när man känner fört vilket jag tycker e synd
under hela min uppväxt har vi haft det och fram till vi flyttade till radhuset men men går lika bra att duscha med ..

Har tränat lite på att gå utan min pjäxa vilket går bra men e lite läskigt  gör lite ont men det e bara att bita i hop om det ska bli  nått bra av detta !! Imorgon har jag fått en tid till sös ska träffa en sjukgymnast fåå se va han hittar på  ;)


Har ätit lite lunch blev pasta med köttfärsås (mums)
Ska möta johanna fröken figaro i högdalen  runt halv fyra vi ska handla lite sen ska vi hem till mig vi ska laga tacos det ska bli riktigt gott :)

Sen lär det nog bli en massa annat onyttigt skit som man stoppar i sig hehe
få se hur det ska gå att ta mig till högdalen men det går nog bra får vi hoppas ;)

Nää nu ska jag fix lite kolla om man fått någon rolig post ..


Det  gick riktigt bra att ta sig upp till högdalen :)
vi handlade  fick dåligt samvete för att  johanna fick bära allt sen kom vi hem lagade middag  som vanligt blev vi propp mätta och mådde skit   sen slog vi på filmen mamma mia helt okej film lite för mycket för min smak  ;)
robin hämtade melli hon kom hem nyss hon har vart med sin klass kompis på scouterna för att se om hon gilla det och det verkade hon göra hon sa att det va skoj och att hon vill gå fler gånger :)
Nä nu ska jag kolla lite tv  och sen komma i säng  i vettig tid

God natt  sov gott   kramizar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0