!!!!

1. VAD HETER DU ? patricia helen sundberg pena !!!!




2.VAD ÄR DET FÖR FÄRG PÅ BYXORNA DU HAR PÅ DIG? svarta mjukis byxor



3.VAD LYSSNAR DU PÅ JUST NU?? Nada!!!!



4.VAD GJORDE DU IGÅR KVÄLL?? oj i går kväll va jag på personalmöte



5. VAD VAR DET SISTA DU ÅT?? Igår va det thai idag va det frukost på sös ost och skink fralla



6. HUR ÄR VÄDRET HOS DIG JUST NU? Tråkigt mörkt och dystert



7. DEN SISTA PERSONEN DU TALAT I TELEFONEN MED? Va faktist mellina hon ringde nyss <3



8. DET FÖRSTA DU LÄGGER MÄRKE TILL HOS DET MOTSATTA?? hmm ja du ögonen tror jag





9. GILLAR DU PERSONEN SOM SKICKADE DETTA TILL DIG?? jaaa daa fick det av min kära kusin :)



10. HUR MÅR DU IDAG?? Jag mår så där min farmor har dött och jag ska vara sjukskriven en hel månad
och jag ska fortsätta ha pjäxan på foten inge kul :(



11.VILKEN ÄR DIN FAVORITDRYCK?? hmm har många redbull,julmust,trocadero,cola ,mjölk !!!



12. FAVORIT ALKOHOLBASERAD DRYCK? Pigelin,vitt vin och sprite .mintu m pucko .cider



13. FAVORIT SPORT? hmm fotboll att kolla på och ufc



14. HÅRFÄRG?? Det ska vara chokladbrunt i håret nu men riktiga färg e brunt .



15. ÖGONFÄRG?? Blågröna



16. SOLUPPGÅNG ELLER SOLNEDGÅNG??Solnedgång att kolla på med den man tycker om inte helt fel :)


17. SYSKON Å DERAS ÅLDER?? Nina 18år ,Linda 17år ,Niklas 13år,
marcelo 18år ,Nathalie 16år <3<3<3<3<3




18. FAVORIT MÅNAD?? juno då fyller man år och då brukar det va varmt ute :)



19. FAVORIT MAT ?? Oj har massa men thaimat .kinamat ,starkmat
mammas mat,completos,tacos,plankstek och mycket mer



20. SISTA FILMEN DU SÅG?? Åhh vart såå kär P.S. I Love You sååå braaaa film !!!!



21. FAVORIT DAG PÅ VECKAN?? Fredag



22. FAVORIT HOBBY?? Träna när jag känner fört


23. ÄR DU FÖR BLYG FÖR ATT BJUDA UT NÅGON?? Hahahah nää det e jag nog inte


24. FAVORIT LÅT?? Give into me med takida men har massa fler favo


25. SOMMAR ELLER VINTER? både och sommaren e skön med värme och solen ,
vintern e mysig me med all snö om man har tur och all julpynt


26. KRAMAR ELLER KYSSAR?? Både och


27. FÖRHÅLLANDE ELLER ONE-NIGHT STANDS? Förhållande



28. CHOKLAD ELLER VANILJ? svårt beror på men choklad







29. HUR BOR DU OCH MED VEM/VILKA? jag bor i ett radhus med mina älsklingar ,
Robin (sambo) Mellina (dotter simba (katten) <3<3<3<3<3<3<


30. VAD LÄSER DU FÖR BÖCKER? jag och böcker hmm ja när det händer såå blir det verklighets baserade böcker



31. HUR SER DIN MUSMATTA UT??Har ingen använder lap top


32. FAVORIT SPEL?
Sing star och guitar hero väldigt roliga spel jo monopol klassiker


33. KAN DU NUDDA DIN NÄSA MED TUNGAN?? Nää



34. KAN DU KORSA ETT ÖGA ÅT GÅNGEN??hahahahaha



35. ÄR DU ROMANTISK?? Ja det kan jag nog vara



36. SKULLE DU SÄGA SJÄLV ATT DU ÄR LYCKLIG???

ja jag skulle säga jag är världens lyckligaste :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0