Nått att göra !!

Hur svarar du i hemtelefonen? Har ingen !!
Hur svarar du i mobiltelefonen? Hello eller patricia
Ringer det mycket till dig? vissa dagar
Ringer du mycket? ibland
Vem ringde du senast?mamma
Hur mycket pengar har du?oj bra fråga såå jag klarar mig ;)
Senast kramat och när? mellina innan hon åkte till skolan <3
Antal timmar sömn inatt? hmm vet ej
Sov du ensam? Nej med robin
Vem sov du hos senast?hmm kommer ej  ihåg  sover hemma för det mesta kan inte sova utan min karl;)
Vem vet mest om dig? Mira (bästis) robin såå klart
Vem vet du mest om? haha Min kära sambo robin ,och min prinsessa mellina
Vad ser du fram emot? sommar !!
Vad vill du ha just nu? pengar och en bra fot utan gips :)
Vem hånar du? ingen?
Vem längtar du mest efter? finns några jag saknar 
Vem vill du helst slippa? hmm ingen
Vem stör du dig på? folk som ser ner på andra och tror att dom e mycket bättre själva !!!
Vem vill du sova bredvid inatt? min Robin som jag alltid gör <3
Vilken buss åker du oftast? 165
Vilken årstid är det nu? vinter
Anser du dig själv snygg? hehe näää inte just nu va !!
Har du varit kär? ja
Är du kär nu? jaaa <3
Är du en bra partner? of course ;)
Har någon varit otrogen mot dig? jaaa
Har någon varit otrogen mot någon , med dig? hmm inte va jag vet !.
Har du varit otrogen? aldrig
Brukar du oftast ragga eller bli uppraggad?jag raggar på robin och han raggar upp mig såå ;)
Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? yes
Vad åt du senast? Har inte ätit nått !
Är du polare med grannarna? ja
Har du varit på ett party?  Ja.
Har du varit utomlands? Ja.
Var är dina syskon just nu?i skolan hoppas jag ;)
Vilken tid gick du upp imorse? Halv sju (snark)
Vad gjorde du kl 2 inatt? sov gott !!
Vad är det första du gör på morgonen? försöker vakna till liv ,sen väcka melli ...
Vad ska du göra efter det här? Kolla lite tv .plugga teori

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0