Bakis och skakis !!!

Fuck va jag är sliten va ett jävla bra tag sen man va sååå här dålig .Vart ganska mkt festande firade melika igår för hon har fyllt år det va skoj va ett tag sen vi sågs sen träffa man en massa som man inte träffat på såå länge :) Kom hem fem i morse därför mår man som man förtjänar idag :(. Imorgon bär det av till åbo med ett helt gäng då vet man hur det slutar ..Men det bästa av allt är att mamma ska med :) joo ch att  man precis har fått löning såå man kan shoppa en massa i tax free!! .
Väntar på att lilla patricia ska komma  hon ska låna en mobil av mig efter som hennes blev snodd i fredas (typiskt) själv är jag nöjd med mina ny sony ericsson w995 med 8,1megapixel Me love it !!

Nää nu ska jag bara dööö här i soffan och hoppas på att robin överaskar  mig med PIZZA  när han hämtar bilen .

Kramiz <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0